برگزاری آیین تکریم دکتر فرزین یغمائی و معارفه دکتر محمدحسن یوسفی در دانشگاه سمنان

​آیین تکریم دکتر فرزین یغمائی، معاون سابق اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان، و معارفه دکتر محمدحسن یوسفی به عنوان سرپرست جدید این معاونت، با حضور دکتر نصیری، سرپرست دانشگاه سمنان، مدیران و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد. در این مراسم، حاضران از ۲۵۰۳ روز تلاش صادقانه و فداکاری‌های دکتر یغمائی تجلیل کرده و برای دکتر یوسفی در پذیرش این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت نمودند.

​دکتر مسعود نصیری زرندی، ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، از انتخاب دکتر یغمائی در سال ۱۳۹۸ و در دوره قبلی ریاست خود به عنوان یک افتخار یاد کرد. وی هوش بالا، فداکاری و زحمات بی‌دریغ ایشان را ستود و از دکتر یوسفی برای پذیرش این مسئولیت سنگین تشکر کرد.

​دکتر یغمایی در این نشست ضمن قدردانی از همکاران و تشکر ویژه از اعضای خانواده خود، اظهار داشت که در طول دوران خدمت، تمامی همکاران را همچون خانواده خود می‌دانست. وی با ارائه گزارشی از عملکرد خود، خرید واحدهای مشهد را یکی از لذت‌بخش‌ترین اقدامات دوران مدیریتش نام برد.

​دکتر پیوندی نیز با تبریک به دکتر یوسفی، ویژگی بارز دکتر یغمائی را صبوری در محل کار و همچنین منزل دانست و تاکید کرد که انگیزه و پشتکار پرشور ایشان ناشی از این بود که دانشگاه سمنان را خانه واقعی خود می‌دانست.

​دکتر یوسفی، سرپرست جدید معاونت اداری، مالی و مدیرت منابع، نیز در این مراسم ضمن تشکر از حُسن اعتماد سرپرست دانشگاه و قدردانی از زحمات دکتر یغمائی، این معاونت را به «قلب سیستم» تشبیه کرد و گفت: اگر قلب و مغز با یکدیگر هماهنگ نباشند، کارکرد سایر اندام‌ها دچار اختلال می‌شود؛ لذا کارکرد صحیح این بخش ذیل کارکرد صحیح مغز سیستم معنا پیدا می‌کند.

 در ادامه این نشست ​دکتر مجید قلهکی و دکتر محمد صادق ولی‌پور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با اشاره به ۲۵۰۳ روز تلاش دکتر یغمائی، این حوزه را «مدیریت تضادها» و یکی از سخت‌ترین و پرچالش‌ترین معاونت‌ها نامیدند. آن‌ها با تبریک به دکتر یوسفی، توانمندی و تجربیات بالای مدیریتی ایشان را مایه موفقیت در این مسیر دانستند.

همچنین، ​دکتر محمدحسین احسانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، نیز از حمایت‌های بی‌شائبه دکتر یغمائی از معاونت پژوهشی تشکر کرد و برای دکتر یوسفی در این مسئولیت سنگین آرزوی سلامتی نمود.

در ادامهاین نشست، ​دکتر سعید محمدیان سمنانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، با قرائت بیتی از اشعار سعدی با مضمون رفیق مهربان و یار همدم، خطاب به دکتر یغمایی گفت: آنچه همه خوبان دارند، شما یکجا دارید و برای هر دو بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

در ادامه ​دکتر فرشاد ورامینیان، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست درباره دکتر یغمایی گفتند: بارزترین ویژگی دکتر یغمایی هوش سرشار، پرکاری و روحیه رفاقت ایشان است. ایشان نیز به دکتر یوسفی خیرمقدم گفته و آرزوی توفیق برایشان کردند.

​حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه با تسلیت شهادت امام حسین (ع)، یادآور شد که هر عزیزی در هر سنگری، عمر و تجربیات خود را وقف خدمت می‌کند. وی ابراز امیدواری کرد که دکتر یوسفی این سنگر را با قدرت و درایت حفظ کند.

دکتر رحمان معرفت، رئیس اداره روابط عمومی نیز از همدلی های دکتر فرزین یغمایی در دوران مسئولیت با روابط عمومی دانشگاه تشکر کرد و برای آقای دکتر یوسفی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید نمود. ​ مدیر حراست، مدیران و معاونین اداری و مالی دانشگاه نیز ضمن تشکر از دکتر یغمایی، برای دکتر یوسفی آرزوی موفقیت کردند و برای همکاری گسترده با ایشان اعلام آمادکی کردند.

 این مراسم با اهدای لوح سپاس به پاس سال‌ها تلاش شبانه‌روزی دکتر فرزین یغمایی و اعطای حکم سرپرستی به دکتر محمدحسن یوسفی به پایان رسید.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/04/07 07:59